Descendants of Asmodeus


  • Index
  •  » Inne
  •  » Krzewinkowy poradnik expienia

#1 2012-11-03 05:21:07

Kxevineth

Administrator

Zarejestrowany: 2012-09-24
Posty: 12
Punktów :   

Krzewinkowy poradnik expienia

Jako, że lvluję już trzecią postać, pomyślałem, że podzielę się z Wami wiedzą i radami dot. expienia.

Pierwszą, bardzo istotną rzeczą, jest informacja z GW2W dot. ilości expa przyznawanego za... wszystko. Strona ta znajduje się tutaj.

Pierwszym i chyba najważniejszym wnioskiem, jaki wynika z tej strony, jest:

W większości wypadków ilość doświadczenia, jaką otrzymujemy, zależna jest od poziomu lokacji/potwora/eventu, w jakiej się znajdujemy.

Wyjątkiem jest odkrywanie głównych miast, crafting, robienie instancji i achivementy.

Ja, expiąc, kieruję się kilkoma zasadami. Część z nich jest uniwersalna, od części można, a czasem nawet trzeba (patrz punkt dot. itemów poniżej) odstąpić. Oto moje

PODSTAWY:

1. Rób zadania storyline gdy tylko możesz. Pierwszą postać rozwijałem ignorując przez długi czas storyline - niepotrzebnie. Storyline zwykle nie jest długie, do tego bywa ciekawe i, jak na czas trwania, daje sporo punktów doświadczenia. Jednocześnie nie ma sensu zostawiać go na później - nie dostaniemy więcej expa, ponieważ nagroda zależna jest od poziomu questa, nie postaci.
2. Zawsze biegaj po lokacji na mniej więcej swój poziom. Na lokacjach na wyższy poziom prawdopodobnie zginiesz. Na lokacjach na niższy - marnujesz czas. Nawet, jeżeli planujesz mieć na danej postaci odkrytą całą mapę, lepiej zostawić lokacje niskopoziomowe na poziom 80 - oszczędzisz czas, a wcale nie zyskasz więcej doświadczenia, wręcz przewciwnie.
3. Jeżeli widzisz obok siebie event, zrób go. Oczywistym wyjątkiem są eventy zbugoweane oraz group eventy, jeżeli nie ma w pobliżu nikogo innego. Nie dość, że event da Ci 'bonusowe' doświadczenie (serduszka, visty itd. nie znikną, natomiast event może po prostu się skończyć), to jeszcze często pozwala na szybkie wbicie serduszka.
4 Nigdy nie szukaj eventów na siłę. W przeciwieństwie do eventów, na które po prostu się nadziejesz, nie ma sensu szukać eventów na siłę. Wprawdzie udany event daje aż 7% doświadczenia potrzebnego na poziom (poziom eventu, nie postaci), to szukając ich na siłę marnuje się sporo czasu. Lepiej iść dalej, zrobić serduszko itd.
5. Nie bój się craftingu. Crafting potrafi naprawdę mocno zboostować poziom, pomijając już fakt, że możesz sobie zrobić dzięki niemu bagi/broń/biżuterię/jedzenie.
6. Jeżeli mijasz surowce - zbierz je. Surowce przydają się do craftingu, ale nawet, jeżeli ta konkretna rzecz Ci się nie przyda (np. silver ore jeżeli nie masz jewelcraftingu), możesz ją sprzedać za kwotę czyniącą opłacalnym zużycie narzędzi. Do tego każde zebranie to dodatkowy exp!
7. Salvaguj itemy[b]. To najmniej uniwersalny punkt poradnika - rozkładanie itemów na składniki pozwala Ci przyspieszyć crafting (warto też rozkłądać to, co sami zrobimy - często surowce, jakie odzyskamy, są warte o wiele więcej niż sam przedmiot), ale sprawia, że zarabiasz mniej pieniędzy. Z drugiej strony podczas levelowania inżyniera od 0 do 80 nigdy nie zdarzyło mi się, żeby zabrakło mi na coś pieniędzy - a salvagowałem WSZYSTKO. Jeżeli nie planujesz zbierać na kryształy żeby kupić coś z item shopu, sugeruję zaprzyjaźnienie się z salvage kitami. Osobiście używam crude salvage kitów do rozkładania itemów typu 'salvage item' i basic salvage kitów do rozkładania wszystkiego innego. Wyjątkiem są bronie rare wysokiego poziomu - z nich może polecieć glob of ectoplasm, bardzo drogi i inaczej niedostępny materiał - do nich używam najdroższego salvage kitu.
8. [b]Rób instancje
. Tutaj sprawa ma się podobnie do eventów - nic na siłę. Szukanie party może zająć sporo czasu, dlatego jeśli nie ma zbyt wielu chętnych, lepiej spróbować ponownie później i zająć się robieniem serduszek. Z drugiej strony, jeżeli trafi się dobre party, zyskujesz 70% doświaczenia potrzebnego na SWÓJ poziom - nie poziom instancji. Niby to tylko 10 razy więcej niż na serduszko, a zajmuje o wiele więcej czasu, ale jest do doświadczenie DODATKOWE - serduszka są jednorazowe, instancje nie.
9. Nie odkrywaj do końca głównych miast na niskim poziomie. Dziwny punkt? Nie, jeżeli przeczytamy uważnie GW2Wiki. Za odkrycie wszystkich punktów w mieście dostajemy 10% doświadczenia potrzebnego na NASZ poziom. Miast jest 6, a więc na 20 poziomie postaci dostajemy za wszystkie łącznie 60% doświadczenia potrzebnego na poziom 20. Na 79 - 60% doświadczenia potrzebnego na poziom 79. Miasta najlepiej zostawić jako tani 'dobijacz expa' na czarną godzinę.
10. Znajdź złoty środek. Wiele punktów jest zastosowaniem tego punktu w praktyce - robienie eventów, na które się natkniemy, ale nie szukanie ich na siłę. Robienie instancji, ale nie czekanie 10 godzin aż znajdzie się party. Złoty środek trzeba też znaleźć w przypadku miast i craftingu - więcej doświadczenia dostajesz na wyższych poziomach, ale jeżeli zabierzesz się za to zbyt późno, zostawisz sobie fajne rzeczy (jak crafting) na przebijanie 80 poziomu. Z drugiej strony kupowanie składników i wbijanie poziomu 400 craftingu na 10 poziomie postaci da Ci mniej expa niż zrobienie tego samego na poziomie 70.
11. Rób daily achivements. Nie musisz na siłę robić ich zanim zrobisz cokolwiek innego, ale pilnuj, żeby były zrobione zanim skończysz grę na dany dzień. Daily achivements dają całkiem sporo expa, trochę kasy, itemy potrzebne potem do zrobienia broni legendarnej i, jeżeli nie ograniczasz się do jednej lokacji, są naprawdę proste i szybkie do zrobienia. Jedyne, co stanowi jakąś trudność, to Daily kill variety, które wymaga zabijania 15 różnych przeciników, ale można to zrobić szybko nawet odwiedzając 2 lokacje 1-15, nie mówiąc o zwyczajnym przejściu z jednej lokacji do innej, na wyższy poziom.

Kierując się tymi zasadami wbiłem bez problemu 80 poziom inzynierem. Z jednej strony miałem trochę zgromadzonych materiałów ze złodzieja, z drugiej nie byłem nim na ani jednej instancji. Obecnie guardianem trzymam się tych samych zasad, mam 20 poziom i jeszcze ani razu nie musiałem odwiedzić lokacji innych ras. Oczywiście każdy ma swój styl gry i swoje oczekiwania, bardzo ciekawym doświadczeniem jest odkrywanie różnych map po kolei ze względu na ich stylistyczną różnorodność... Niemniej to można robić na 80 poziomie - albo nie robić w ogóle, jeżeli lvlujemy drugą postać, a na pierwszej mamy już 100% mapy.

Offline

 
  • Index
  •  » Inne
  •  » Krzewinkowy poradnik expienia

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.soulsocietylife.pun.pl www.dolnyslask.pun.pl www.dill.pun.pl www.mtaskrypty.pun.pl www.mythwaronline.pun.pl